Wednesday, December 12, 2007

***Намайг уучил***

Учираад л өнгрөх бүсгүй минь уучилдаа намайг уучил
Би чамаас хайр хүсээгүй шиг бүү надаас түүнийг нэхээ
Эрэгчин адгуус шиг жамыг гүйцэлдүүлчихээд
Эргэж харахгүй явах гэсэн юм би
Зээрийн янзага шиг танхилхан бүсгүй минь
Зэмлэх сэтгэлд бүү автаа
Унтсан охидийн тоог нэгээр нэмэх гэж
Ургийн бичиг шиг тэмдэглэл хөтлөх гээгүй ээ би
Учиралын сайханыг хааяа нэг мэдэрч
Урам хийгээд онгодын цэнэг авъя гэсэн юм
Бүтэн шөнө богино байдгийг чамд мэдрүүлж
Бүхийл мэдэрхүйгээрээ чамайг мэдэрч бас энхрийлж
Бүсгүйн танхил биед жаргал нэгийг амсуулж
Бүдэгхэн гиншиг хөгөнд бүжиглэж нэг цэнгий гэсэн юм
Өөрт чинь би өгөхийг нь өгч авахыг нь авсан болохоор
Өргүй билээ одоо чамд
Бие үнэлэж мөнгө нэхээгүй шигээ бүсгүй минь
Бүү надаас хайрыг нэх учрал хүс


Оюунаа *** Би явлаа***

Зүгээр л би чамаас явлаа
Зүрх сэтгэлээ аваад явлаа
Зүггүй гэнэхэн хайр минь
Зөрж дургүйцэх хэрэггүй дээ
Хайртай бүсгүйн чинь өврөөс
Хулгайлж авсан өдрүүдийг март
Хайрлахгүй байж чадахгүй нь гэж
Хайнгадуу хэлсэн үгийг чинь мартна аа
Хүлээх хэрэггүй дээ би чамаас явлаа
Хүсэл мөрөөдлөө аваад явлаа
Хүнийх болсон сэтгэлийг чинь
Хүчирч дийлэхгүйдээ харуусаад буцлаа
Би ингээд бүр мөсөн явлаа
Болчимгүй гэнэхэн хүслээ хориод
Бодлогогүй хийсэн алхмаа зэмлээд
Биэ сэтгэлээ аваад явлаа
Өөрийн болгож чадахгүйгээс хойш
Өрөвдөж битгий хайрлаарай
Өр зүрх минь өвдөж ханалаа
Өнчин дэрэн дээр уйлж цөхөрлөө
Хожимдож учирлаа даа гэж
Хувь заяандаа гомдох хэрэггүй ээ
Болох л юм болоод өнгөрсөн гээд
Бодолдоо хайрлан жаргалтай амьдар даа
Өрөөлийн жаргалаас хумсалж амьдрах хүсэл алга аа
Өөрийнхөө хайрыг хайхаар явлаа
Би эндээс нэг мөсөн явлаа

No comments: