Wednesday, October 3, 2007

Алс алсын бодолд чамайг би тээхгvй

Алс алсын бодолд чамайг би тээхгvй
Алагтай эрээнтэй хорвоод биеэрээ дэнчин тавихгvй
Аргагvйхэн чамд дассан зvрхээ буруутгахаас аргагvй
Анхны ариун хайрын минь эзэн гэдгээ чи мэдэхгvй
Гэнэ гэнэхэн чамайг бодож явдгаа нуухгvй
Гэнэхэн хайраа унтраахыг ереесее хvсэхгvй
Гэм хийж анхны ариухан vерхэлээ баллахгvй
Энэ л хайрын янзаараа чамайг хайрлахаа болихгvй
Нуугаад хэлдэггvй vгээ чамаас бусдад хэлэхгvй
Нууцхан хайрын сэтгэлдээ еерее еерийгее зевтгехгvй
Намрын шувууд шиг чамайгаа орхиод одохгvй
Нэрийг чинь сийлсэн зvрхэндээ чамаас бусдыг дээдлэхгvй
Хеглегер орчлонгийн зайд ганцаар би тэнvvчлэхгvйi
Хvйтэн борооны дусаалд хувцасаа норгож зогсохгvй
Хvрээд ирнээ гэж чамайг би харуулдахгvй
Хvнийх болоод одсон чамайг би мартахгvй
Намайг ойлгох тийм цаг ирвэл
Насан туршийн хайрыг минь хvндэлж
Намрын моддоос тасран унаж буй навчист
Нэрийг минь дуудаж намуухан шивнээрэй

No comments: