Monday, September 3, 2007

...Мянган жилийн тэртээд би

...Мянган жилийн тэртээд би
Мяралзсан хєх цєєрєм байсан
Миний тэр жаргалтай ертєнцєд
Мєн л адил баяр гуниг сєєлждєг байсан
Хос хосоороо шувууд миний сэтгэлд хєвж
Хорвоод хайраар л амьдардаг гэж ганганадаг байсан
Нэг л єглєє би
Намайг тольдох тэр vvлийг ажигласан
Эгэл тэр жаахан vvлэнд
Эрхгvй би татагдан тэмvvлсэн
...Тэнгэрээс би цєєрмєє даллан
Тэнд vлдсэн ертєнцєє vдсэн
Алсын алсад хайрандаа хєвсєєр
Аянга цахилсан vдшээр хагацана гэж санаагvй
Єглєє нь надаас тэр зугтсан юм шиг одоход
Єнчирч хоцорсон би шалбааг болон vлдсэн
Хэн ч тоохгvй намайг цєєрмєє зvvдэлж байхад
Хар тарлан бух надаар цангаагаа тайлсан
Хvсээгvй байхад минь намайг эзэмдэж
Хєдєє талруугаа євєртлєєд явчихсан
Хувь заяаг даган гунигаар цадсан
Хав харанхуйн дунд эрх чєлєєгєєр цангасан
Vзэшгvй муухай болсон намайг тэр
Yvл шиг л бас хаячихсан...
Цэцгийн дэлбээ хvртэл намайг сэгсэрч
Цэвдэг хатуу газар чанга гэгч нь тоссон
Хатуу ч гэлээ газар эх зєєлхєн байсан
Халуухан євєртєє намайг энхрийлэн авсан
Цэнгэг булаг болон би газрын хэвлийгээс
Цэлгэр талыг чимэн дахин жаргалтай урссан
Голдирол болон урсаж явсан намайг
Гараараа утгаж нэгэн бvсгvй амссан-тэр ээж байсан
Намайг таалсан тэр уруул дээрээс
Нэг уруул их удаан озсон- тэр аав байсан
Ингэж л би ихээ урт зам туулж
Ирсэн юм даа хvний ертєнцєд-тэр хайр байсан
...Мянган жилийн тэртээд би
Мяралзсан хєх цєєрєм байсан
Миний тэр жаргалтай ертєнцєд
Мєн л адил баяр гунин сєєлждєг байсан
Хос хосоороо шувууд миний сэтгэлд хєвж
Хорвоод хайраар л амьдардаг гэж ганганадаг байсан

No comments: