Monday, September 3, 2007

Чи яваад л одсон

Чи яваад л одсон би гуниг тэврээд үлдсэн
Чийглэг уруулыг чинь санахдаа би зүгээр л санаа алдсан
Чи яваад л одсон би гав ганцаараа үлдсэн
Чиний тухай дурсамжуудыг зүрх минь даалгүй ганцаардсан
Чи яваад л одсон
Салхи шиг он жилүүд зүрхэнд хэвээрээ
Зун шиг байна
Сарних бодлын гүнд гуниг төрөх нь
Намар шиг байна
Салахдаа хэлсэн үг чинь сэтгэлд хүйтэн
Өвөл шиг байна
Санахын тоогоор чи надаас холдох нь
Хавар шиг байна
Анхны минь учрал сэтгэлд минь ургасан
Цэцэг шиг байсан
Анхны минь хайр зүрхэнд минь нахиалсан
Навч шиг байсан
Анхны минь үнсэлт агаар мэт цэнгэг
Цас шиг байсан
Анхны минь хагацал гэгээхэн гунигтай
Бороо шиг байна
Чи яваад л одсон би гуниг тэврээд үлдсэн
Чийглэг уруулыг чинь санахдаа би зүгээр л санаа алдсан
Чи яваад л одсон би гав ганцаараа үлдсэн

No comments: