Tuesday, October 16, 2007

Цус ойртоно

Эхнэр:
-Ёстой нээрээ мэдсэн бол чамтай сууж байснаас чөтгөртэй суудаг байж...
Нөхөр:
-Тэр бүтэхгүй ээ. Нэг гэрийн хүмүүс хоорондоо суух хориотой ш дээ миний хөгшин.


Нойр сэргээх шилдэг арга

Халуун, өтгөн, сүүтэй, чихэртэй ориг кофе ганцхан аягыг гэдсэн дээрээ татаж асгах шиг нойр сэргээх шилдэг арга байдаггүй юм. Итгэхгүй бол шалгаад үзээрэй.


Хэнээс?

-Хөгшөөн мөнгө зээлээч?
-Хэнээс?

Усны үхэр

-Би хөршийгөө намайг хэл амаар доромжилж, сэтгэл санааны хүнд хохирол учруулсных нь төлөө шүүхэд өгч байгаа юм.
-Тэр тэгээд таныг яаж доромжилсон юм бэ?
-Намайг усны үхэр гэсэн.
-Энэ явдал тэгээд хэзээ болсон юм бэ?
-Хоёр жилийн өмнө.
-Тэгээд та яагаад дөнгөж өнөөдөр гомдол гаргаж байгаа юм бэ?
-Яагаад гэвэл өчигдөр манай хотод гадаадын цирк ирж тоглоод би амьдралдаа анх удаа тэр амьтныг нь олж харсан юм.


Заавал нас ахихын хэрээр ухаан нэмэгддэг юм биш. Заримдаа зөвхөн нас нэмэгдээд нөгөөх нь огт нэмэгдэхгүй байх нь олонтаа.


Өсөлт

-Хөөе энэ танай хүү ямар хурдан өсдөг юм бэ? Чи арай орой болгон чихнээс нь өргөөд байдаг юм биш биз?
-Хаанаас даа. Зүгээр л орой болгон компьютерийнх нь дэлгэцийг 5 см-аар өндөрлөчихдөг юм…

No comments: