Monday, September 3, 2007

Урьд шєнє гэрээ би их саналаа.

Урьд шєнє гэрээ би их саналаа.
Уул ус нутгаа би зvvдэллээ.
Уулзаж учирч байсан нєхдєє би дурслаа.
Учиргvй их санаа алдаад нойрноосоо би сэрчихлээ.
Нээрээ би гэрээ их саналаа.
Нэрмэлийн vнэр , ээжийгээ их зvvдэллээ.
Шєнєжин би хєрвєєж хонолоо.
Шvлэг нойрны цагаар дэрээ олон заслаа.
Шvvдэр буусан нойтон талаар хєл нvцгэн алхахсан гэж бодлоо
Шар нарны доор уужуу амьсгалахсан гэж шимтлээ.
Нээрээ би гэрээ их саналаа.
Нэрмэлийн vнэр , ээжийгээ их зvvдэллээ.
Хєхєлбєр сар том тэнгэрийн дор чамтайгаа хамт суухсан
Хєдєє хээр хаа нэгтээ дvvтэйгээ хамт усанд явахсан
Хаяж гарсан гэрээдээ холын хол эндээс нэг очихсон
Хааяа нэг зvvдэнд ирээд ,холдоод явчихдаг аавдаа нэг vнсvvлэхсэн
Нээрээ би гэрээ их саналаа.
Нэрмэлийн vнэр , ээжийгээ их зvvдэллээ.

No comments: